ZASTOSOWANIE: Jest nowoczesnym półsyntetycznym olejem silnikowym bardzo wysokiej jakości przeznaczonym do silników DIESEL i BENZYNA. Zalecany jest do stosowania w wysokoprężnych silnikach najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, wyposażonych we wtrysk pośredni i bezpośredni. Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
JAKOŚĆ: Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych: ACEA 2007 A3/B4 API SL / CF MERCEDES 229.1 VOLKSWAGEN VW 505.00
ZAPEWNIA: Doskonałą płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy, wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, niską temperaturę krzepnięcia oleju pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach, bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości, szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku, całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek, doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.
PARAMETRY: EL Evolution 700 STI Jednostka SAE 10W40 Lepkość kinematyczna w 40°C mm2/s (cSt) 103,3 Lepkość kinematyczna w 100°C mm2/s (cSt) 14,81 Wskaźnik lepkości - 149 Temperatura zapłonu, VO OC 224 Temperatura płynięcia OC - 33 Liczba zasadowa (TBN) mg KOH/g 10,4
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również